Ürünümü Değiştirmek Veya İade Etmek İstediğimde Ne Yapmam Gerekiyor? MyGardrobe’da kapıda ödeme seçeneğiyle aldığınız ürünler haricinde iade ve değişim mevcuttur. Ürünü Yurtiçi Kargo aracılığıyla aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.
Değişimi Hangi Adrese Göndereceğim? Değişim İçin 0542 402 08 10 Telefon Numaramıza Whatsapp Üzerinden Yazmanız Gerekmektedir. Değişim Kargo Masraflarını Ben mi Ödeyeceğim? Değişim talebiyle MyGardrobe’un gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları alıcıya aittir. Elime Geçen Ürün Kusurlu Ne Yapmam Gerekiyor? Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Bu durumda değişim sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir. Adres